Γράφει ο Φίλιππος Ντάσκας

Η επέλαση του Ομίλου Volkswagen στα οχήματα ελεύθερου χρόνου συνεχίζεται, αυτή τη φορά από τον… μεσογειακό της βραχίονα, τη Seat.

Η ισπανική φίρμα απολαμβάνει πωλήσεις και κέρδη-ρεκόρ χάρη σε μία αναδιαμορφωμένη γκάμα με μερικά από τα πιο δημοφιλή SUV της κατηγορίας τους, καθώς τα Ateca και Arona διαθέτουν δυναμική σχεδίαση, πρακτικότητα και αρκετά ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά.

2

Τώρα όμως, ήρθε η ώρα ενός νέου SUV που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας. Και το όνομα αυτού, Tarraco. Με όνομα εμπνευσμένο από την Ταρραγόνα στην Καταλονία και επιλεγμένο έπειτα από διαγωνισμό ανοικτό στο κοινό, το νέο Seat Tarraco είναι βασισμένο, όπως ίσως καταλάβατε, στο Volkswagen Tiguan.

4

Μάλιστα, τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά περισσότερα από την εμφάνισή τους, καθώς και το Tarraco πρόκειται να περάσει στην παραγωγή στο Wolfsburg της Γερμανίας, ακριβώς δίπλα στο «αδελφάκι» Tiguan.

Τα δύο μοντέλα μοιράζονται το πάτωμά τους, αν και το Tarraco πατάει στην έκδοση με το μεγαλύτερο μεταξόνιο, προκειμένου να προσφέρει και την επιλογή επτά θέσεων. Και προτού σας έρθει στο μυαλό το Skoda Kodiaq, το Seat Tarraco είναι μεγαλύτερο από τον Τσέχο «ξάδελφο» κατά ελάχιστα χιλιοστά και με σαφή στόχευση στο πιο σπορτίφ άκρο της κατηγορίας.

Η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τέσσερις εκδόσεις των γνωστών κινητήρων του Ομίλου, δύο βενζίνης και δύο ντίζελ. Σε ό,τι αφορά τη βενζίνη, μιλάμε για τον τετρακύλινδρο 1.500άρη TSI στα 150 άλογα (με 6-τάχυτο μηχανικό και κίνηση εμπρός) και τον δίλιτρο TSI των 190 ίππων (με 7-τάχυτο DSG και τετρακίνηση 4Drive). Από την άλλη, στους πετρελαιοκινητήρες έχουμε δύο εκδόσεις του ίδιου δίλιτρου TDI, είτε με 150 είτε με 190 ίππους, με τον κορυφαίο να διαθέτει τον συνδυασμό DSG-4Drive και τον βασικό να είναι προαιρετικά διαθέσιμος και με αυτή τη διαμόρφωση.

2

Το νέο Seat Tarraco ενσωματώνει στοιχεία της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της ισπανικής μάρκας, με ανασχεδιασμένη γρίλια (που θυμίζει κάπως τις τελευταίες προτάσεις της MG), σφηνοειδή φωτιστικά σώματα με λεπτομέρειες LED, ενώ στο πίσω μέρος η λωρίδα LED πλήρους πλάτους δημιουργεί αίσθηση στιβαρότητας και μεγάλου μεγέθους.

Αναμφίβολα όμως, το δυνατότερο σημείο του νέου Tarraco είναι το εσωτερικό του, καθώς η Seat το έχει προικίσει με ένα πολύ ζεστό και σχετικά «ήρεμο» σχεδιαστικά ταμπλώ, με υπέροχες ξύλινες και υφασμάτινες επενδύσεις. Το σύστημα infotainment στέκεται στην κεντρική κονσόλα σαν tablet, ενώ στο οπτικό πεδίο του οδηγού κυριαρχεί το ψηφιακό κόκπιτ της Seat, μεγέθους 10.25 ιντσών.

3

Και σε περίπτωση που αναρωτιέστε, θα υπάρξει και έκδοση FR και μάλιστα σε δύο διαφορετικές εκδοχές, τη συμβατική αλλά και σε plug-in hybrid, τουλάχιστον σύμφωνα με τον επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της Seat, Δρ. Ματίας Ράμπε.

ntoukoumenta

Πηγή: http://www.real.gr/autokinito/